Sokat töprengtem azon, hogy hogyan tudnám jobbá tenni a vásárlási folyamataimat a számodra.

Az üzleti rendszerek áttekintése során sikerült olyan módszereket találnom, amelyek nemcsak a hatékonyságot növelik, hanem javítják az ügyfélélményt is.


Az üzleti világban fontos szerepet játszanak a vásárlási folyamatok. Ha megrendelőként egy vállalkozóval szerződést kötsz, érdemes tisztában lenni azzal, hogy milyen folyamatok zajlanak nála. Ez segíthet abban, hogy jobban megértsd a munkáját, és hatékonyabb kommunikációt alakíthass ki vele.

Sajnos előfordulhat, hogy a vállalkozóknál a vásárlási folyamatok nem teljesen átláthatóak. Éppen ezért én fontosnak tartom, hogy bemutassam neked, hogyan működik a rendszerem. Az általam kínált szolgáltatásokat egy jól strukturált folyamat mentén nyújtom, amelynek minden részletével tisztában vagyok. Ez biztosítja, hogy mindig magas minőségi színvonalon dolgozzam, és az ügyfeleim elégedettségére törekedjek.

A vásárlási folyamat során először is felmérem az igényeket, majd egy konzultációs folyamat során közösen kidolgozzuk a megoldásokat. Ezután következik a szerződéskötés és a munka megkezdése, amely során folyamatosan kommunikálok az ügyféllel.

Na de nézzük meg a részleteket:

1. Megkereshetsz telefonon, Messengeren, e-mailben, vagy akár valamelyik kapcsolati űrlapomon.

Érdemes már ekkor nagyjából felvázolnod az esetleges problémád.

Például:
– Túl meleg van a lakásban és szeretnél hűvösebbet
– vagy sok a rovar,
– esetleg túl sok a fény, ami zavar a pihenésben.
– Túl magas a klíma energia költségére.


2. Ha meghatároztuk az alapproblémád akkor ne habozz, kérj helyszíni felmérést!

Ha szimpatikus a problémádra meghatározott megoldásom, akkor felmérhetem ehhez a megoldáshoz tartozó termékeket a helyszínen.

Ennek van egy jelképes 8000 Ft-os költsége számodra. Ez, amennyiben vásárolsz nálam, a vásárlásod végén levonásra kerül a végösszegből.

 

Miért van szükség a helyszíni felmérés költségére, ha sok redőnyös ingyen biztosítja ezt számodra? – kérdezheted jogosan, de az alábbiakban röviden elmagyarázom:

Ezek az alap problémák már jó kiindulási pontok, hogy együtt meg tudjuk határozni, mire van szükséged, és miben tudok konkrétan segíteni?

3. A helyszíni felmérés díjkötelességének valóban több oka van, amelyek miatt fontos nekem, mint vállalkozónak:

Időbefektetés: A helyszíni felméréshez általában jelentős időbefektetés szükséges, és ha nem számolok fel érte díjat, akkor az időm ingyen megy el, amely azt jelenti, hogy más fontos tevékenységekre nem tudom fordítani. Ezzel az időbefektetéssel értékelem a szakmai tudásomat és tapasztalatomat. Az értékem tisztázása számodra is azt jelzi, hogy komolyan veszem az üzleti tevékenységünket, és értékelem azt, amit nyújtani tudok. A helyszíni felmérés a projekt során is egy folyamatos kommunikációt jelent közted és a vállalkozásom között, és ezt a folyamatot csak a helyszíni felmérési díj segítségével tudom fenntartani.

Költségek: A helyszíni felmérésre való utazás költségei is felmerülnek, amelyeket az általad megrendelt munkával lehet csak ellensúlyozni. Ezért a díjkötelesség kiküszöböli, hogy anyagi veszteséget szenvedjek a találkozásunk következtében.

 

Tehát a helyszíni felmérés díjkötelessége nemcsak számomra biztosít védelmet, hanem a Te számodra is azt jelenti, hogy értékelem az időmet, tudásomat és tapasztalataimat, és a lehető legjobb eredményt szeretném elérni az adott projektben.

4. Milyen további lehetőségek állnak még rendelkezésedre?

 

Ha otthonosabban mozogsz az online térben, akkor az Online kalkulátoromat használva is kérhetsz árajánlatot. Fontos megjegyezni, hogy a végleges elhatározásodhoz mindenképp szükséged lesz helyszíni felmérésre, és az online kalkulátorral csak becsült értéket határozhatsz meg, ami eltérhet a termékek összetételétől függően.

 

 

Arra is van lehetőséged, ha még abszolút nem ismersz és bizalmatlan vagy, hogy megnézd a weboldalam és ott tájékozódj rólam, a munkáimról, és a filozófiámról.

5. Mi történik, ha a helyszíni felmérést választod?

Ha a helyszíni felmérést választod, akkor annak díját a felmérés után a helyszínen ki kell egyenlítened, és én az email címedre azonnal elküldöm a kiállított számlát. A fentiekben megadott adatok segítségével egyedi árajánlatot kapsz, melyet legkésőbb 1-2 napon belül át is küldök Neked.

 

Mit tartalmazhat a számodra elkészített árajánlat?

– Termékek műszaki tartalma (anyag, működtetési mód, egyebek)
– Termékek méretei
– Termékek árai
– Kiegészítő szolgáltatások árakkal
– Garancia időtartama

6. Milyen választható szolgáltatások vannak még ezen kívül?

 

– Nyílászáró bontás- beépítés

– Nyílászáró beépítés

– Meglévő nyílászáró tisztítása az árnyékoló berendezés felszerelése előtt. (Fólia esetleg vakolat darabok eltávolítása.)

– Párkányok felszerelése

– Belső falkávák bontás-beépítés utáni vissza javítása

– Régi árnyékolók bontása

– Szelektív hulladékok kezelése (törmelék elszállításában nem tudok segíteni)

7. Ezek után elkezdődik a gyártás, majd amikor ez befejeződik és nálam a terméked, felhívlak hogy egyeztessünk egy időpontot a szerelés időpontjára vonatkozólag.

Fontos megjegyeznem, hogy a gyártási idő termékenként eltérő lehet.

 

Hozzávetőlegesen:

– Fehér nyílászárók 4-5 hét
– Színes nyílászárók 10-13 hét
– Redőnyök, szúnyoghálók általában 2 hét

 

8. Most pedig jöjjön a nagy pillanat. A szerelés, amivel végre a finish-ben járunk.

 

Előtte egy nappal általában még egyszer fel szoktam hívni az ügyfeleim, ha esetleg valami mégis közbejönne, akkor módosíthatunk…

A szerelés kivitelezését nem szeretem elkapkodni. Szeretem rászánni az időt, hogy teljes precizitással kivitelezzem a már meglévő alapok függvényében, ami által a Te elégedettséged is biztosított számomra.

 

És végül a kivitelezés befejezése után már nincs is más hátra, csak annyi, hogy ellenőrizd a munkám, és ha megfelelőnek tartod akkor már csak a végszámla kiegyenlítése szükséges.

Ha bármilyen kérdésed van a folyamatimmal kapcsolatban, ne habozz feltenni azt. Az átláthatóság és a hatékony kommunikáció mindkettőnk érdekében áll.

Leggyorsabban a gombra kattintva érsz el: