Ez a dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek. Az online értékesített szolgáltatások, megrendelési, folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok.

  1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Rácz Barna egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 4274, Hosszúpályi Haladó utca 1/A.
Adószáma: 27397284-2-15

Nyilvántartási száma: 54997235
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Telefonszáma: +36 20 2970407

E-mail címe: raczbarna@arnyekoljokosan.hu
A szerződés nyelve: magyar

 

 

  1. Vásárlói adatok kezelése:

2.1. A vásárlóktól bekért adatok:

A vásárlások vagy szolgáltatások igénybevételeinek esetén a következő adatokat kérhetem el:

 

Magánszemély vásárló esetén:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Számlázási cím: irányítószám, település neve, utca neve, házszám
  • E-mail cím
  • Telefonszám

Céges vásárló esetén:

  • Cégnév
  • Cég adószáma
  • Kapcsolattartó neve (vezetéknév, keresztnév)
  • Számlázási cím: irányítószám, település neve, utca neve, házszám
  • E-mail cím
  • Telefonszám

Képviseleti jog és szerződéskötés cégek esetén

Amennyiben a vásárló vagy megrendelő jogi személy (cég, szervezet, egyesület stb.), a szerződés megkötésére kizárólag a törvényes képviselő, illetve az általa meghatalmazott személy jogosult.

A megrendelés vagy szerződéskötés során a következő adatokat szükséges megadni:

  • Cégnév
  • Cég adószáma
  • Székhely/számlázási cím
  • Kapcsolattartó neve és elérhetősége
  • A szerződést aláíró személy neve és beosztása

Meghatalmazott személy szerződéskötése

Ha a szerződést nem a cég törvényes képviselője köti meg, a megbízott személy köteles írásbeli meghatalmazást bemutatni, amely igazolja a képviseleti jogát. Ennek hiányában a szerződéskötés érvénytelen lehet.

 

2.3. Az adatok kezelése és biztonsága

A megadott adatokat kizárólag a szerződés teljesítéséhez, a számla kiállításához és a törvényben előírt kötelezettségek teljesítéséhez használom fel. Az adatkezelés megfelel a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak, különösen az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR – 2016/679).

2.4. Adattárolás és megőrzési idő

  • A számlázási adatokat a számviteli és adójogi kötelezettségek miatt a törvényben előírt ideig (általában 8 évig) őrzöm meg.
  • Egyéb, a vásárlás során megadott adatokat az adatkezelési tájékoztatóban meghatározott időtartamig tárolom.

2.5. Adatok harmadik fél részére történő továbbítása

A vásárlói adatok harmadik fél számára kizárólag a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges mértékben kerülnek továbbításra, például:

  • Számlázási adatok: Könyvelő, számlázó rendszer (pl. Számlázz.hu)
  • Bankkártyás fizetés esetén: A fizetési szolgáltató (pl. Barion)
  • Szállítás esetén: Futárszolgálat (ha van)

2.6. Vásárlói jogok és adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatás

A vásárlónak joga van:

  • Tájékoztatást kérni az adatkezelésről
  • Hozzáférni a róla tárolt adatokhoz
  • Az adatokat helyesbíteni, töröltetni (ha az nem ellentétes jogi kötelezettségekkel)
  • Kifogást emelni az adatkezelés ellen

További részletek az Adatkezelési Tájékoztatóban.

 

  1. Szolgáltatások leírása

Vállalkozásunk a következő szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei számára:

3.1. Nyílászárók beépítése és kapcsolódó munkák

  • Nyílászárók bontása, eltávolítása
  • Új nyílászárók beépítése
  • Külső és belső párkányok beépítése

3.2. Árnyékolástechnikai rendszerek telepítése

  • Kézi és motoros redőnyök felszerelése
  • Zsaluziák és naphálók telepítése
  • Rovarhálók és szúnyoghálók felszerelése
  • Belső árnyékolók (szalagfüggöny, roletta, sávroló, reluxa) telepítése
  • Napellenzők és pergolák telepítése

3.3. Karbantartási és javítási szolgáltatások

  • Nyílászárók javítása, finombeállítása, olajzása, vasalat tisztítása, cseréje
  • Nyílászárók elhasználódott hőszigetelt üvegének cseréje
  • Kézi és motoros redőnyök javítása, tisztítása
  • Zsaluzia, napháló, rovarháló és szúnyogháló javítása
  • Belső árnyékolók karbantartása és javítása
  • Napellenző ponyvacseréje

3.4. Hulladékkezelés és elszállítás

A beépítés vagy javítás során keletkező bontott nyílászárók, árnyékolók és egyéb szerelési hulladékok elszállítása külön díjazás ellenében igényelhető. Az elszállítás és megfelelő hulladékkezelés az ügyfél külön kérésére történik, a vonatkozó jogszabályok betartásával.

3.5. Egyedi szolgáltatások

A fentieken túlmenően bizonyos esetekben egyedi megrendelés alapján további szolgáltatásokat is vállalok. Ezekről minden esetben egyedi megállapodás szükséges, amelynek részleteit az ajánlatadás során egyeztetjük.

3.6. Területi korlátozások

Szolgáltatásaimat elsősorban Debrecenben és vonzáskörzetében nyújtom.

Másodlagos helyszínek esetén egyedi megállapodás szükséges. Ezek a helyszínek a következőek: Békés vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye, Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye.

3.7. Munkavégzés feltételei

3.7.1. Időpont-egyeztetés és kivitelezési határidők

  • A munkavégzés minden esetben előzetes időpont-egyeztetés alapján történik.
  • Bizonyos szolgáltatások esetén előleg fizetése szükséges, amelyről előzetes tájékoztatást adok.
  • Az időpont véglegesítéséhez szükséges, hogy az ügyfél minden releváns információt megadjon (pl. beépítendő termék típusa, helyszín adottságai).
  • A vállalt kivitelezési határidők az időjárási körülmények, beszállítói késések vagy egyéb, előre nem látható tényezők miatt módosulhatnak.

3.7.2. Helyszíni munkavégzés feltételei

  • Az ügyfél köteles biztosítani a munkavégzéshez szükséges alapvető feltételeket, beleértve:
    • Az akadálymentes bejutást és munkaterületet.
    • Elektromos áramot és szükség esetén vízvételi lehetőséget.
    • Kültéri munkavégzés esetén az időjárásnak megfelelő körülményeket.
  • Amennyiben a helyszíni körülmények nem teszik lehetővé a biztonságos és szakszerű munkavégzést, fenntartom a jogot a munkakezdés elhalasztására vagy a szolgáltatás megtagadására.

3.7.3. Ügyfél által biztosított termékek és anyagok

  • Amennyiben az ügyfél saját maga biztosítja a nyílászárókat, árnyékolókat vagy egyéb szerelési anyagokat, a beépítés során előre nem kalkulálható problémák merülhetnek fel, amelyek külön költséget jelenthetnek.
  • Amennyiben az ügyfél saját beszerzésű nyílászárót, árnyékolót vagy egyéb terméket kíván beépíttetni, arra garanciát nem vállalok, sem a termékre, sem a beépítésére.
  • A nem általam biztosított nyílászárók és szerkezetek beépítése során előre nem kalkulálható műszaki akadályok és extra munkálatok merülhetnek fel (pl. fal szerkezetének állapota, méretbeli eltérések, kiegészítő rögzítések szükségessége). Ezen többletmunkák és anyagköltségek külön díjazás ellenében kerülnek elvégzésre, amelyről a helyszíni felmérés vagy a munkavégzés során tájékoztatom az ügyfelet.

3.7.4. Munkadíj és többletköltségek

  • A munkadíj az előzetesen adott árajánlat vagy a honlapon feltüntetett árak szerint kerül meghatározásra.
  • Az árajánlat nem tartalmazza az előre nem látható szerelési akadályok miatti extra munkadíjat és anyagköltségeket.
  • Ha a munkavégzés során nem várt problémák (pl. fal szerkezeti gyengesége, hibás méretű nyílászáró, rejtett sérülések) lépnek fel, a többletköltségekről a helyszínen tájékoztatom az ügyfelet.
  1. Árak és fizetési feltételek

Annak érdekében, hogy minden ügyfél tisztában legyen a költségekkel és a fizetési módokkal, az alábbi feltételek érvényesek:

4.1. Szolgáltatási árak és árajánlatok

  • Az aktuális szolgáltatási árak a vállalkozásom hivatalos weboldalán, illetve egyedi árajánlat alapján kerülnek meghatározásra.
  • Az árajánlat tájékoztató jellegű, és az ügyfél által megadott információk alapján készül. A végleges ár a helyszíni felmérés és a tényleges munkavégzés függvényében változhat.
  • Az árajánlat nem tartalmazza az előre nem látható többletmunkákat és anyagköltségeket, amelyek kizárólag a helyszíni körülmények ismeretében határozhatók meg.

4.2. Fizetési módok és feltételek

Fizetési mód online vásárlás esetén:

  • A fizetés bankkártyával történik, amelynek adatait közvetlenül a kifizetést lebonyolító bank vagy pénzügyi szolgáltató kezeli. Én, mint szolgáltató, a bankkártyaadatokhoz semmilyen formában nem férek hozzá, és azokat nem is tárolom.
  • Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
  • Online vásárlás esetén a megrendelt szolgáltatástól függően, helyszíni felmérés vásárlása esetén 2 munkanap a szolgáltatás teljesítésének határideje, kivitelezési előleg vásárlása esetén pedig 1 munkanap a szolgáltatás teljesítés határideje.

 

Egyéb fizetési módok:

A szolgáltatásaim során az alábbi fizetési lehetőségeket is biztosítom vásárlóim számára:

  • Készpénzes fizetés: Személyes átvétel vagy helyszíni szolgáltatás esetén lehetőség van mind az előleg számla, valamint a végszámla összegének készpénzben történő kiegyenlítésére is.
  • Banki átutalás: A vásárlók az előlegszámla és végszámla kiállítását követően banki átutalással is teljesíthetik a fizetést. Ebben az esetben a számla kiegyenlítésére az annak kiállításától számított 8 naptári nap áll rendelkezésre.

4.3. Előleg és részletfizetés

  • Nagyobb értékű munkák esetén előleget kérhetek, amelynek mértékéről az egyedi árajánlatban tájékoztatom az ügyfelet.
  • Részletfizetésre lehetőség nincs.

4.4. Késedelmes fizetés és következményei

  • A számla késedelmes kiegyenlítése esetén a hatályos jogszabályok szerint késedelmi kamatot számíthatok fel.
  • Ha az ügyfél a fizetési határidőt nem tartja be, és a fizetési felszólítás ellenére sem rendezi a tartozását, jogi lépéseket tehetek a követelés behajtása érdekében.

4.5. Egyéb költségek

  • A szolgáltatás árába nem tartozik bele a bontott nyílászárók és árnyékolók elszállítása és hulladékkezelése, ezek külön díjazás ellenében vehetők igénybe.
  • Amennyiben a helyszíni körülmények miatt extra szerelési munkálatok vagy anyagfelhasználás szükséges, ezekről előzetesen tájékoztatom az ügyfelet, és külön díjazás ellenében végzem el.
  1. Szállítási és teljesítési feltételek

A szolgáltatásaim és termékeim pontos, biztonságos és időben történő eljuttatásához az alábbi feltételek érvényesek:

5.1. Szállítási módok és határidők

  • Szolgáltatás nyújtása: A szolgáltatásokat a helyszíni kivitelezés alapján, előzetes időpont-egyeztetést követően végzem el. A munkavégzés helyszínére történő megérkezést az ügyfél által megadott időpontban biztosítom, figyelembe véve a helyszíni körülményeket és a szükséges eszközöket.
  • Termékek szállítása: Amennyiben terméket is biztosítok az ügyfél számára (pl. nyílászáró, árnyékoló), azok szállítása az átvétel helyére vagy telepítési helyszínre történik, az ügyféllel előzetesen egyeztetett időpontban. A szállítási időpontot minden esetben megerősítem a vásárlás előtt, hogy az ügyfél tisztában legyen a szállítás várható időpontjával.
  • Szállítási határidő: Az átvétel időpontja a szerződéskötés és/vagy a végszámla kiállítása után, valamint a termékek vagy szolgáltatás elérhetősége alapján történik. A pontos szállítási időpont minden esetben előre egyeztetett, és változhat a beszállítói késések vagy egyéb külső tényezők miatt.

5.2. Szállítás költségei

  • Szállítási díj: A termékek szállítási díját az árajánlatban ismertetem, költsége külön díjazás alá esik.
  • A szállítási díj a szállítási helytől és a termékek típusától függően változhat. Ezen díjakról minden esetben előzetesen tájékoztatom az ügyfelet.

5.3. A szolgáltatás teljesítése

  • A szolgáltatások elvégzésére és a termékek beépítésére a megrendelést követően, előre egyeztetett időpontban kerül sor. A munkavégzés befejezése után az ügyfélnek lehetősége van visszajelzést adni, amelyet figyelembe veszek a szolgáltatásaim minőségének ellenőrzése és fejlesztése érdekében.
  • A szolgáltatás teljesítése az ügyfél általi elfogadáskor válik teljessé. Ez történhet személyes átvétellel (pl. termékek esetén), vagy a telepítést követő átvételi jegyzőkönyv aláírásával.

5.4. Teljesítési késedelem

  • A teljesítési határidők változhatnak, ha olyan körülmények lépnek fel, amelyek a szállítást vagy a munkavégzést akadályozzák (pl. beszállítói késedelmek, termékhiány, rossz időjárási körülmények, stb.).
  • A teljesítési késedelemről az ügyfelet haladéktalanul tájékoztatom, és új időpontot egyeztetünk.
  • Ha a késedelem olyan mértékű, hogy az jelentősen befolyásolja a szolgáltatás igénybevételét, az ügyfél jogosult felmondani a szerződést, és a kifizetett összeget visszakapni.

5.5. GDPR és adatkezelés a szállítási és teljesítési folyamatban

  • A szállításhoz és szolgáltatásnyújtáshoz szükséges adatkezelés során csak a szükséges információkat gyűjtöm és tárolom.
  • A szállítási címek, kapcsolattartók, illetve a vásárlási adatok kizárólag a megrendelés teljesítése érdekében kerülnek rögzítésre, és a GDPR előírásainak megfelelően kezeljük.
  • Az adatok tárolására és felhasználására vonatkozó részletes információkat az Adatkezelési Tájékoztatóban találja meg az ügyfél, amely minden esetben elérhető a weboldalon, illetve a szerződéses dokumentumokban.
  1. Elállási jog és felmondási feltételek

6.1. Elállási jog magánszemélyek számára (fogyasztók esetében)

Amennyiben az ügyfél magánszemélyként (fogyasztóként) köt szerződést, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

  • A fenti kormányrendelet szerint az egyedi igények alapján gyártott termékek esetén a vásárló elállási joga nem érvényesíthető, mivel a termék kifejezetten a vásárló specifikációi alapján készült el, és más számára nem értékesíthető.
  • Az elállási jog nem vonatkozik továbbá azokra a szolgáltatásokra, amelyek teljesítése az ügyfél előzetes beleegyezésével már megkezdődött.

Az elállási szándékot az ügyfél írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles jelezni. Az elállás következményeiről és a visszatérítés módjáról külön tájékoztatom az ügyfelet.

6.2. Elállási és felmondási feltételek cégek esetében

Cégként (vállalkozásként) történő vásárlás esetén az ügyfél nem élhet a 14 napos elállási joggal, kivéve, ha erről egyedi megállapodás születik.

6.3. Felmondási feltételek és költségek

  • Ha az ügyfél a megrendelést követően, de még a teljesítés megkezdése előtt kívánja lemondani a szolgáltatást vagy terméket, ezt írásban köteles jelezni.
  • Amennyiben a teljesítés már megkezdődött (pl. kiszállítás előkészítése, egyedi gyártás vagy helyszíni munkavégzés), az ügyfélnek arányos költségtérítést kell vállalnia az addig elvégzett munkákért és beszerzett anyagokért.
  • Ha a munka a megrendelő hibájából (pl. a helyszíni munkavégzés feltételeinek hiánya, nem megfelelő előkészítés stb.) nem teljesíthető, és új időpont egyeztetése nem lehetséges, a szerződést felmondhatom, és az addig felmerült költségeket az ügyfél köteles megtéríteni.

6.4. Visszatérítési szabályok

  • Ha az ügyfél az elállási jogával él, a már kifizetett összeget 14 napon belül visszatérítem az elállás bejelentését követően, a visszaküldött termék vagy felmerült költségek figyelembevételével.
  • A visszatérítés az eredeti fizetési móddal azonos módon történik, kivéve, ha az ügyfél ettől eltérő módot kér, és az nem jár többletköltséggel.

6.5. Kivételek és speciális esetek

  • Ha a megrendelt szolgáltatás teljesítése az ügyfél kifejezett beleegyezésével már megkezdődött (pl. helyszíni felmérés, előzetes bontási munkálatok), akkor az elállási jog nem gyakorolható.
  • A szállítási költség nem visszatéríthető, kivéve, ha a termék vagy szolgáltatás hibájából eredő elállás történik.
  • A visszaküldés költsége az ügyfelet terheli, kivéve, ha a termék hibás vagy nem a megrendelésnek megfelelő.

6.6. Vis major és egyéb rendkívüli helyzetek

  • Ha előre nem látható, elháríthatatlan külső ok (pl. természeti katasztrófa, járványügyi korlátozás, súlyos anyaghiány) akadályozza a teljesítést, akkor fenntartom a jogot, hogy a szerződést módosítsam vagy felmondjam, az ügyfél előzetes tájékoztatása mellett.
  1. Szavatosság és jótállás

7.1. Kellékszavatosság

A megrendelő kellékszavatossági igényt érvényesíthet a vállalkozóval szemben, ha az általa beépített termék vagy elvégzett szolgáltatás hibásnak bizonyul. A vállalkozó a kellékszavatosság keretében a hibás teljesítésért az alábbi feltételekkel felel:

  • A hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.
  • A hiba nem a nem rendeltetésszerű használatból, külső behatásból vagy szakszerűtlen beavatkozásból ered.
  • A beépítés során nem merült fel olyan rejtett szerkezeti probléma (pl. falszerkezet hibája), amely akadályozza a megfelelő működést.

A kellékszavatossági időtartama:

  • Termékek esetében: 2 év magánszemélyek számára.
  • Szolgáltatások (pl. beépítés, javítás) esetében: 1 év.

Az első 6 hónapban a vállalkozónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem állt fenn az átadáskor. Ezt követően a bizonyítási kötelezettség a megrendelőre hárul.

Nem vállalok kellékszavatosságot, ha:

  • A terméket a megrendelő saját maga szerezte be, és csak a beépítést kérte.
  • A terméket nem az előírásoknak megfelelően használták, rongálás érte vagy utólagos átalakítás történt rajta.
  • Külső körülmények (pl. viharkár, beázás, földrengés, épületmozgás) okozták a hibát.

7.2. Termékszavatosság

Ha az általam forgalmazott termék hibás, és a hiba nem a beépítés során keletkezett, a megrendelő közvetlenül a gyártótól vagy forgalmazótól kérheti a hiba kijavítását vagy a termék cseréjét.

A termékszavatossági időtartama:

  • 2 év a gyártás időpontjától számítva.

Nem vonatkozik termékszavatosság, ha:

  • A hiba a megrendelő hibájából keletkezett (pl. mechanikai sérülés, helytelen tárolás).
  • A termék élettartama lejárt, vagy természetes kopásból eredő meghibásodás történt.

7.3. Jótállás (Garancia)

Az általam forgalmazott és beépített termékekre, valamint a szolgáltatásokra az alábbi időtartamra vállalok garanciát:

  • Redőnyök, zsaluzia, napellenzők, rovarhálók: 3 év
  • Nyílászárók: 5 év
  • Párkányok: 3 év
  • Motoros árnyékolók és vezérlések: 3 év

A jótállás megszűnik, ha:

  • A megrendelő nem tartja be a karbantartási előírásokat (pl. redőnygurtni időben történő cseréje elmarad).
  • A terméket szakszerűtlenül szerelik át, módosítják vagy megbontják.
  • A károsodás külső tényező (pl. időjárási viszonyok, vandalizmus) miatt következik be.
  1. Vitarendezés és joghatóság

8.1.Vitarendezési eljárások
Amennyiben bármilyen vita merül fel a szerződés teljesítése, az ÁSZF vagy bármely más ügyféllel való kapcsolat kapcsán, elsődlegesen barátságos egyeztetésre törekszem. A célom, hogy minden fél számára kedvező, gyors és megfelelő megoldást találjak.

8.2.Békéltető testület
Ha a vitarendezés nem vezet eredményre, az ügyfél jogosult a Békéltető Testülethez fordulni. A Békéltető Testület ingyenes eljárásban segíthet a fogyasztói jogviták rendezésében.


Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím:
4026 Debrecen, Piac utca 13.

Postai cím:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Debrecen, Piac utca 13.
4026

Telefon:
(52) 502-242

Fax:
(52) 502-243

E-mail:
bekelteto@hbkik.hu

Weboldal:
www.hbkik.hu

 

A vitarendezési eljárás menete:

    • Az ügyfél a békéltető testülethez online űrlap kitöltésével, postai úton vagy telefonos elérhetőségeken keresztül fordulhat.
    • A békéltető testület döntésének elfogadása nem kötelező, de amennyiben a felek nem tudnak megegyezni, bíróság előtt is érvényesíthetik jogi igényeiket.

8.3.Joghatóság

Amennyiben a vita nem oldható meg a Békéltető Testület segítségével, úgy az illetékes bíróságok előtt történhet a jogi eljárás.
Az ügyek elbírálására a Debrecen joghatósága alá tartozik, és minden jogvitát e szerint kell kezelni.

8.4. Fogyasztói jogok
Az ügyfelek minden jogukat, amelyek a Fogyasztóvédelmi Törvény vagy más vonatkozó jogszabályok szerint megilleti, érvényesíthetik. Mindezek figyelembevételével törekszem a megfelelő és fair eljárásra.

8.5 Online vitarendezés
Az ügyfelek számára elérhető az EU által biztosított Online vitarendezési platform is, amely lehetőséget biztosít a fogyasztói jogviták gyors rendezésére internetes úton.

  1. Egyéb rendelkezések

9.1. Szerződés módosítása
Az ÁSZF-ben foglaltakat mindkét fél kizárólag írásban, közös megegyezés útján módosíthatja. Az esetleges módosítások a szerződés részévé válnak, és azok hatályba lépése előtt a vevő részére tájékoztatást kell nyújtani

9.2. Jogutódlás
A vállalkozás jogutódlása esetén a szerződés a jogutóddal automatikusan érvényben marad. Az ügyfelek nem jogosultak a szerződés felmondására a jogutódlás miatt, amennyiben az nem sérti az ügyfelek jogait.

9.3. Vis major
A szolgáltató mentesül a szerződés teljesítése alól, ha azt vis maior (pl. háború, elemi kár, sztrájk, stb.) akadályozza. A vis maior eseményekről az ügyfelet értesíteni kell.

9.4. Teljes érvényesség
Ha bármely rendelkezést érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak talál a bíróság, a többi rendelkezés továbbra is érvényben marad, és a felek kötelesek a jogilag érvényes rendelkezést helyettesíteni a legközelebbi lehetséges jogi megoldással.

9.5. Alkalmazandó jog
A szerződés és annak teljesítése a Magyarországra vonatkozó jogszabályok szerint történik. A felek a magyar jogszabályoknak megfelelően kötelező érvényűen kötelesek eljárni.

  1. Az ÁSZF elfogadása és jogi érvényessége

Az ÁSZF-t a megrendeléssel, illetve a szerződéskötéssel az ügyfél elfogadja, és annak minden rendelkezését magára nézve kötelezőnek tekinti. A szerződés érvényes és hatályos, miután az ügyfél a termék vagy szolgáltatás megrendelésével, valamint annak kifizetésével az ÁSZF-ben foglaltakat tudomásul vette és elfogadta.

A szerződés és az ÁSZF elfogadása elektronikus aláírás vagy más, a szolgáltató által biztosított egyéb megerősítő eszköz segítségével történhet.

A felek a szerződéskötéskor minden lényeges információt, tájékoztatást megkaptak, és az ÁSZF feltételeit teljeskörűen átolvasták, értették, és elfogadták.

 

Hosszúpályi, 2025.03.16.

 

Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.